mandag den 9. juni 2014

Pinsen 2014

Det har været en tæt pakket pinse for os i år.

Vi startede med at bowle og spise med gode venner i fredags. Det var super hyggeligt og sjovt (selvom jeg ikke er så god til det ;-)).

Lørdag var vi med til at arrangere surprise 30 års fødselsdag for en af vores naboer. Vi kender ham kun fra hvor vi bor, men det er jo også nok. Vi endte med at være 30 gæster der fejrede ham. Det blev en rigtig sjov aften, hvor sengen blev ramt omkring kl 0330. Jeg var for en gangs skyld IKKE chauffør ;-).



Søndag stod den på middag ved svigerforældrene med alle mandens søskende, påhæng og børn. Jeg fik overtalt manden til en cykeltur rundt om Egå Engsø, 7 km i alt, det var dejligt og flot med solnedgangen.

Mandag stod den på pinsefrokost ved mine forældre. En dejlig afslappende og hyggelig dag , hvor jeg også havde lektielæsning til i dag.
Vi nåede dog at ordne altanen så den er sommerklar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar