torsdag den 4. september 2014

Det var den sommer

Normalt synes jeg godt jeg kan følge med tiden men lige nu går at altså for stærkt. Jeg var jo på skole i maj-juni (5 uger), nu er jeg afsted allerede igen i 5 uger. I mellemtiden har jeg arbejdet og holdt 3 ugers ferie. Nu er vi i gang med september og næste gang jeg ser mine kolleger er i efterårsferien. Før vi får set os om er det jul og så skal jeg på skole igen efter nytår.

Nå, men min sommer blev brugt på 8 ugers arbejde og 3 ugers ferie. Jeg arbejdede da det var skønt sommervejr herhjemme og tog på ferie da det skiftede. Vi tog til varmen i Alanya med lækkert vejr og vand, men jeg blev syg, så 2 ud af 7 dage blev brugt i sengen.



Da vi kom hjem kunne vi lige nå at pakke om og kørte så til Berlin. Der havde vi en uge i en skøn lejlighed der lå roligt i en baggård på en ellers meget aktiv gade.






Begge ferier var skønne, men Berlin er vores øjesten og vi har også planlagt to ture mere derned i år, så det bliver til 4 gange i alt i 2014. Det er sku livet at kunne gøre det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar