tirsdag den 8. juli 2014

En dejlig lørdag

Det gik lige så godt med at blogge men pludselig gik jeg i stå igen. Det skal jeg jo ikke, var så glad for at komme igang igen.

En ting jeg ikke har fået fortalt om var da jeg var med min mor til Garnstafet i Århus. Vi var ikke med sidste år så vi havde glædet os meget til denne dag/weekend. Vi valgte at klare det hele på en dag, det var hårdt men super godt.

Garnstafet består af 11 garnbutikker i Århus der er gået sammen om en hel weekend i garnets tegn med konkurrencer, gode tilbud og stirkkecafé lørdag aften med modeshow. Der var lavet konkurrencer hvor man skulle købe et stempelkort for at være med i lodtrækningerne. Man skulle så besøge butikkerne og få et stempel på kortet.

Vi startede kl. 10: ved Tøndering (strategisk valgt), derefter gik vi til Ingers og Stof og Stuff. Derfra gik vi på Pustervig og fik en forfriskning for at kigge på resten af den planlagte rute. Vi gik derfra til Fandango hvor vi på vejen kom forbi Kunsthåndværkmarked i Nr. 4. Det var smadder hyggeligt med livemsik, lækkerier og skøn keramik og andet godt til salg. Solen skinnede i den fine gård og man havde lyst til at blive der i flere timer. Men, det havde vi jo ikke tid til. Derfra gik vi op til Citystoffer på Park Alle og til Netgarn i Banegårdsgade. Vi lagde vejen ind omkring Gazelle (bare for et stempel) og sluttede den dejlige dag af oppe i Yarnfreak omkring kl. 15-16.

Så vi nåede lige det vi skulle og var også meget trætte da vi kom hjem.




2 kommentarer:

  1. Det lyder som om i havde en hyggelig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det, vi skal helt sikkert afsted igen til næste år :o)

      Slet