torsdag den 4. september 2014

Jeg prøver noget nyt

Jeg har en stor svaghed for Tupperware. Jeg blev første gange introduceret til det for over 10 år siden da jeg var flyttet sammen med min mand, altså flyttede hjemmefra. For en del år siden kom jeg i kløerne på en skøn konsulent som jeg har haft faste aftaler med 2 gange årligt. Hver gang har hun spurgt mig om jeg ikke ville være konsulent. Jeg har sagt nej flere gange men nu sagde jeg altså ja.



Jeg er meget glad for beslutningen og glæder mig til at komme ud og dele det glade budskab om Tupperware.
Dog er det en svær start, det er ikke nemt at få aftaler i hus. Jeg prøve og prøver alt hvad jeg kan. Jeg synes jeg burde kende en masse og har haft mange gæster til mine aftener, men der er ingen der bider på.
Så nogle dage synes jeg det er sjovt og vil det rigtig gerne, men andre dage er jeg klar til at smide håndklædet i ringen.

Der er så mange ting jeg gerne vil gøre og vil så gerne ud og vise de dejlige ting frem. Jeg havde tre aftaler i sidste uge, men nu har jeg ingen planlagt fremad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar