søndag den 23. juni 2013

30 års fødselsdag

I maj fyldte min veninde Tina 30 år. Det er vi mange der gør i år (det bliver også min tur på et tidspunkt, selvom jeg ikke helt er klar til det).

Tina er en del af krea-banden og vi stiller vores hjælp til rådighed når der er brug for det.
Jeg ville gerne bidrage med en kage, Anette bagte også en kage og Rikke bagte brød.

Jeg vidst jeg ville lave cupcakes og efter en del søgning på Pinterest fik jeg mange gode ideer.
Det skulle også passe godt til Tina, da det var en del af min gave til hende.

Jeg endte med chokoladecupcakes med 4 forskellige farver vanilliefrosting, opstillet som en regnbue med guld for enden.
Opskrifterne fandt jeg i Julias Cupcakes, første gang jeg har bagt efter den bog. Det var simple opskrifter som man selv kunne give det twist man havde brug for. Jeg gik efter en flot opstilling/mange farver end selve smagen. Derfor valgte jeg chokoladecupcakes så der var lidt smag/kontrast til den søde vanilliefrosting.
Jeg købte pastafarver ved Specialkøbmanden og lavede selv en opsats ud af pap.

Her er resultatet. Jeg er meget godt tilfreds og vil helt klart kunne gøre det meget bedre næste gang.



2 kommentarer:

  1. Og Tina synes, det var FANTASTISK! :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så glad for søde Tina :-) det var fedt at lave det til dig!

      Slet