lørdag den 13. juli 2013

Længe siden.....

Jeg kan se der er lidt stille rundt om i blogland, dejligt det ikke kun er ved mig. Jeg nyder virkelig den danske sommer. Det er så fantsktisk at vi har så godt vejr, så længe.

Vi har haft 2 ugers sommerferie i juni og har en uge mere her i august. I juni var vi på storbyferie i Berlin og i august tager vi charteren til Tyrkiet.

Jeg er aktiv på Instagram, så vil du se hvad jeg laver til daglig kan du følge mig, jeg hedder gniels83.

Jeg har ikke været kreativ overhovedet denne sommer, jeg har brugt tiden udenfor på vores altan og nydt solen. Man bliver jo ikke brun på halsen hvis man sidder med næsen i et hækletøj ;o).

Jeg har lidt planer for kommende indlæg, jeg kan bl.a. se det er meget in at vise sit hjem frem. Vores er ikke stort men det har sjæl og farver, er hyggeligt og fyldt med minder. Jeg må hellere hoppe med på moden og vise det frem. Boligmæssigt har jeg også en del planer og projekter, måske jeg kan få dem gjort færdige nu jeg sætter mig et mål for at vise hjemmet frem.

Jeg har en del projekter (krea) jeg skal være færdig med, inden jeg kan komme i gang med juleforberedelserne. I år vil jeg gerne være tidligt ude og lave nogle ting jeg kan få glæde af.

Hvad angår mit vægttab så står det stille, heldigvis. Jeg blev skubbet lidt ud af kurs i forbindelse med vores ferie. Jeg har stadig meget at lære, men tilgengæld er jeg begyndt at cykle på arbejde. Jeg har ca. 6,5 km så det bliver til 13 km pr. dag. Det er en dejlig fornemmelse og jeg nyder det, specielt når jeg kommer hjem. Dog har jeg ondt i bagen trods cykelshorts, måske jeg skal invistere i nogle rigtig gode nogen.

Jeg har meget at berette om, laver jo en del, men jeg er tit i tvivl om hvor meget jeg skal dele, hvad der har interesse. Jeg kan se det kreative og personlige er populært, men jeg rummer så meget andet jeg også gerne vil dele. Håber stadig der er nogen der har lyst til at følge med herinde, jeg håber jeg bliver bedre til at lave indlæg. Det er i mit ’efter-sommeren-fortsæt’.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar