søndag den 20. oktober 2013

Skøn weekend

Denne weekend 'forlod' manden mig for et seminar i München i arbejds-øjemed. Jeg har stadig München til gode og ville da gerne have været med. Men i stedet tog jeg med mine forældre på weekend i Københaven. Vi ville gerne over og se Crazy for you på Det Ny Teater. Det blev til en aftenforestilling så vi valgte at få en overnatning med fra lørdag til søndag.

Så vi kørte lørdag morgen, parkerede bilen og drog på strøgtur. Lidt kom da med hjem trods der var mange mennesker overalt. Jeg fik besøgt Liebe for første gang, en skøn butik i en dejlig gade.







Vi tog tilbage til hotellet, fik et hurtigt bad og skiftede til fint tøj. Vi havde nemlig reservation på Teaterkælderen (restaurant under Det Ny Teater). Der nød vi en vidunderlig 3-retters menu i hyggelige omgivelser med sang fra tjenerne. Derefter kunne vi går under bygningerne direkte op i teateret.
Forestillingen var sjov, flot, rørende og bare dejlig. Flot sang og dans fra alle de medvirkende blæste en omkuld og vi nød hvert et minut i det flotte teater.



Dagen blev endnu bedre da vi kom tilbage på hotellet. Min kære mand kom nemlig hjem fra München lørdag aften med fly til Kastrup. Så i stedet for at tage et tog hjem, overnattende ham med os på hotellet.

I dag søndag kørte vi efter morgenmaden og gjorde stop ved Ringsted Outlet. En hyggelig lille butiksgade med fine butikker. Jeg købte ikke noget (havde også brugt rigeligt igår), men mine forældre gjorde nogle fine kup.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar