fredag den 6. juni 2014

Genbrug

Jeg har haft til dårlig vane at købe ting, som jeg MÅSKE fik brug for, eller gemme gamle ting når jeg købte nyt. Det greb om sig og jeg fik øjnene op for hvor lidt der kan være i en 2-værelses lejlighed.

Jeg er derfor blevet flittig bruger af salgssider på Facebook. Det går op og ned om det kan sælges, men det handler bare om, at blive ved med at prøve. Nogle ting tror man er svære at sælge, men så sælges det 5 min. efter det er lagt på. Andre ting kan bare ikke sælges, så gives det videre til genbrug.

Jeg er så glad for, der er et kæmpe marked for brugte ting. Det er så fedt at tingene får nyt liv i andres hjem. Jeg kan kun opfordre til at sælge ud, ikke nødvendigvis gamle ting men også nyere ting som man ikke bruger mere.
Jeg skal så arbejde på, at jeg ikke skal købe nyt når jeg har solgt noget.

Her er lidt af det jeg har solgt.



Ps.  Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at gøre bloggen til salgsside ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar